Pagina's

donderdag 16 april 2020

Hoera Jarig

Hoi, hoi,

Vandaag laat ik jullie een verjaardagskaartje zien.  Voor deze kaart heb ik de nieuwe mal van Dutch Doobadoo gebruikt.


Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. 


 Dutch Fold Card Art
470 713 768

Vervolgens heb ik designpapier uit een blokje gebruikt.  Dit designpapier heb ik nog een keer gemat op zwart cardstock.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met 2 verschillende stansen. De eerste is de stans van de bamboe stokken  en de tweede is de stans van de koalabeer. De grote bladeren heb ik met een andere stans.


Deze koala wenst de jarige een hele fijne verjaardag. De tekstjes heb ik gestempeld met verschillende stempelsets. Met een zwarte fine-liner heb ik er nog een kader om heen gezet. Dit is de voorkant van de kaart wanneer je hem dicht vouwt. 


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.  Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten