Pagina's

vrijdag 24 april 2020

Knuffel

Hallo Allemaal,

Swingkaartjes blijven zo leuk om te maken en altijd ook weer goed op te sturen omdat ze mooi opvouwbaar zijn.


470.713.772  Envelope Art Fold Art

470.713.772


De twee panelen springen er echt uit hierop heb ik twee poesjes gemaakt dit zijn mon ami stansjes van Noor! Design.


De een een strikje gegeven en de ander een hoed en brilletje.


Aan de zijkant een extra strook geplakt waar de Bella Lulu poezen achteruit gegluurd komen.


Aan de zijkanten een strook met een pons van pootafdrukjes van EK succces  gemaakt. Ik hoop weer een beetje inspiratie te hebben gegeven en wens je ook veel plezier met dezze mal.

groetjes,



2 opmerkingen:

  1. Ik ben Peter, uit Frankfurt, Duitsland. Sommige mensen zeggen dat liefde spreuk werkt niet, maar ik heb gezien dat liefde spreuk werkt allemaal als gevolg van Dr Adeleke hielp me mijn huis te redden met zijn krachtige spreuk. Dr Adeleke komt uit Afrika en hij heeft een spreuk voor mij en terug te brengen mijn vrouw terug naar mij en we leven als een familie allemaal dankzij Dr Adeleke. U contact met hem opnemen via WhatsApp +27740386124 of mailen aoba5019@gmail.com. Wens u al het gelukkige leven

    BeantwoordenVerwijderen