Pagina's

zaterdag 11 april 2020

Tea Time

Verlangen jullie ook zo naar een heerlijke zomerdag waar je lekker in de tuin kunt zitten met je kopje thee? De geur van rozen hangt in de lucht en de vogels zitten dichtbij op de schutting. Met dit in gedachten maakte ik de volgende kaart waarbij ik het theezakje van Dutch Doobadoo gebruikte, 470.713.760 . Ik maakte om het theezakje een hoesje waar de theezakjes kaart netjes in past.


Ik heb ook paper art vellen gebruikt waar de vogels van zijn en de border die je onderaan het theezakje ziet.


Soms is het gewoon heerlijk om niets uit te hoeven snijden en het zo te kunnen pakken. Het is ook zo mooi fijntjes uitgesneden, en er zijn ook nog eens heel veel verschillende paper art vellen.

   

 Echt de moeite waard om eens te kijken bij Dutch Doobadoo.


Misschien heb ik mijn zomergevoel wel overgebracht met deze kaart. 

1 opmerking: