Pagina's

zondag 19 april 2020

Circus

 Hoi, hoi,

Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de Card Art Tent van Dutch Doobadoo.


Ik heb de circustent eerst overgetrokken op creme cardstock  en vervolgens ben ik met het designpapier aan de slag gegaan.  Dit vrolijke papier komt uit een papierblokje. 

  

Dutch Card Art
470 713 778

Ik heb de stukjes designpapier nog een keer op een stuk groen cardstock geplakt waardoor het nog een vrolijker geheel wordt.  Je kunt het kaartje dicht strikken met een lintje.


Op de voorkant heb ik een aantal circusstempeltjes gebruikt. Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden.


Ook de binnenkant van de tent heb ik aangekleed met deze stempeltjes. Maar de tent was best groot 
dus heb ik 2 verschillende stempelsets door elkaar gebruikt. 

 

De tekst " I hope Your Birthday Is the Best Under the Big Top"  hoort bij 1 van de stempelsetjes.
Met een zwarte fine-liner heb ik hier en daar nog wat  lijntjes getrokken zodat het nog meer een geheel wordt. 


Ik vind het zelf een hele vrolijke verjaardagskaart geworden.  Wat vinden jullie? Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten