Pagina's

zaterdag 18 april 2020

Dutch Doobadoo Bloghop - Berenjacht

Goedemorgen allemaal,

Ook bij Dutch Doobadoo zijn wij helemaal enthousiast over berenjacht. Dus hebben we hier een super Build up Bear tekenmal voor jullie gemaakt. Hiermee kun je zelf een beer opbouwen in diverse posities.





 Stuk voor stuk laat het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laat jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Mirande

Plony

Corry

Tineke

Ineke

Monique

Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga OP 18 april 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Je start met hoppen bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!

17 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een mooie creaties heb ik weer gezien. Zal eerlijk zeggen ik was totaal niet weg van het beertje, maar wat ik nu gezien heb..denk ik dat hij toch mijn lijstje eens op ga.
    Was super leuk deze bloghop.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bereleuke bloghop! Prachtige creaties gezien en heel veel leuke ideetjes opgedaan! Ook ik dacht dat deze mal niets voor mij was, maar als ik jullie prachtige creaties zie,zal deze mal toch ook op mijn verlanglijstje komen te staan! Bedankt dames voor jullie super leuke en prachtige creaties met dit leuke én schattige beertje!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bereleuke creaties zag ik voorbij komen in deze hop! Vind het echt een bereleuk stencil, bedankt voor de inspiratie! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb ik genoten van de berenjacht!
    Prachtige creaties heb ik gezien het een nog mooier dan het ander....daar doe je veel ideetjes van op.....bedankt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben helemaal weg van deze nieuwe berenmal en wat een geweldig leuke en mooie creaties zijn hiermee gemaakt door het DT, proficiat dames! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben onder de indruk van de mogelijkheden. Eén beer en je maakt er zoveel verschillende uitwerkingen mee. Dat noem ik nog eens inspiratie! Leuk idee om deze mal te ontwerpen en complimenten aan de DT dames.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig wat een mooie bloghop, heb veel beren gezien, allemaal prachtig.
    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een inspirerende bloghop.. Weer leuke ideetjes opgedaan.. Bedankt!

    Groetjes Beka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben even op berenjacht geweest en lang alle deelnemers gehopt.
    Wat een superleuke werken hebben jullie gemaakt met deze mooie mal. Een echte aanrader dus.
    Dank je wel voor de leuke ideeën. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ook even op berenhopblogjacht gegaan, wat zijn er weeer leuke en inspirerende ideeen voorbij gekomen, allen een mooi weekend toegewenst....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creaties ben ik tegen gekomen met de berenjacht. Leuk ook om te zien dat Mirande en Plony allebei een beren slinger hebben gemaakt, maar totaal heel verschillend zijn. Zo ook met Corry en Ineke, hebben een beren koppel met paraplu en toch ook weer heel verschillend.
    Leuk ook om te zien, dat er allemaal verschillende thema's gemaakt zijn van deze mooie beren mal. Ik heb genoten van de berenjacht (bloghop) en leuke ideetjes opgedaan.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een geweldig leuke en verschillende creaties met deze leuke berenmal. Heel leuk om te zien! Fijn weekend allen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb ik weer superleuke projektjes gezien tijdens het hoppen!!
    Zo zie je maar dat je met deze berenmal uiteenlopende creatie's kunt maken en dat ze in heel veel situatie's te gebruiken zijn, van een geboorte tot een verjaardag!
    Dank je wel voor de inspiratie en de gave ideetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke bloghop was dit weer...zoveel mooie beren creaties ben ik tegengekomen...Het designteam heeft weer hun uiterste best gedaan om de leuke creaties te maken...Ik heb weer veel inspiratie opgedaan...DANK je wel!!!
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk Bloghop en een super leuk Beertje hebben jullie uitgebracht.
    Dank je wel voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke bloghop met de mooie beer.....om inspiratie op te doen 🤜
    Ik sluit mijn reactie bij mijn voorgangers aan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een inspirerende bloghop en wat bied dit stencil vele onverwachte mogelijkheden. Hoe leuk is het ook om met deze mal en de al eerder door DDD gepubliceerde afstreepkaart voor de berenjacht een leuke kaart te maken met binnenin deze kaart de afstreepkaart, dan kun je echt leuk op berenjacht.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen