Pagina's

vrijdag 17 april 2020

Release Boghop

Ook deze maand weer een super leuke collectie bij Dutch Doobadoo met een paar leuke modellen kaarten.


 Stuk voor stuk laat het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laat jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Mirande

Plony

Corry

Ineke

Tineke

Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga 17 april 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Je start met hoppen bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bloghop en wat heb ik weer schitterende creaties gezien met de nieuwe superleuke mallen, super gedaan dames. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie nieuwe collectie! Heb weer met plezier gehopt en wat een mooie creaties zijn er al meegemaakt!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was leuk om te bloghoppen, want wat hebben de dames allemaal super mooie creaties gemaakt, maar ja het zijn dan ook allemaal stuk voor stuk toppers.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig wat een super leuke bloghop.
    Allemaal prachtige mallen en super mooie creatie's
    Ik heb genoten.
    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker gehopt, wat een mooie mallen en wat hebben jullie er prachtige creaties van gemaakt. Helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was een hele leuke bloghop. Ik heb een heleboel inspiratie opgedaan bij het zien van al dat moois. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Langs alle blogs gehopt .... weer veel inspiratie opgedaan met al deze prachtige nieuwe mallen.
    Dank jullie wel voor deze hop. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Langs de blogs gehopt !! Wat een mooie voorbeelden en en een prachtige nieuwe collectie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creaties zijn er weer gemaakt door het DT. Wat een prachtige malen zijn er deze keer ook uitgekomen, ik zou niet kunnen kiezen welke ik de mooiste vind. Dank je voor de leuke bloghop.

    Fijn en zonnig weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heeft het team weer schitterende voorbeelden gemaakt. Uk ben helemaal weg van de hele serie deze keer.
    Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben overal bij langs gehopt, wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt door het team, prachtige knutselspulletjes zijn er weer uitgebracht....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Even snel gehopt. Morgen nogmaals alles bekijken op t gemakje, maar wat een prachtige creaties heb ik weer gezien. die kaart van Tineke prachtig, maar ook de andere dames hebben super inspiratie gegeven. Weet nu wat er op mijn verlanglijstje komt voor de 27ste april ! Bedankt voor t delen Dames en ga vooral zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Was voor mij weer een tijdje geleden dat ik heb gehopt... ben er nog niet zo ervaren mee ;-) ... maar heb weer leuke creaties gezien de 1 sprak mij meer aan dan de andere maar echt heb wel weer leuke ideetjes opgedaan. dank daarvoor Dutch Doobadoo en jullie creatieve team... tot een volgende hop.. ik ga vanaf nu toch maar wat meer in de gaten houden.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super weer!Wat hebben jullie een goed team. Heel veel inspiratie opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig designteam hebben jullie...Ik heb zo genoten van deze bloghop...Schitterende creaties allemaal met die nieuwe mallen gemaakt...Ik heb echt weer inspiratie opgedaan...dank je wel..
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke bloghop weer! Het is altijd een feestje om de prachtige creaties van het designteam te mogen bewonderen! Heb weer veel inspiratie opgedaan! Bedankt dames!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ben ik weer verrast door allerlei prachtige creaties. Genoten!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen