Pagina's

zondag 26 april 2020

House of Roses

Éen van de geweldige nieuwe mallen van maart is de 470.713.776 Fold Art. Een mal waar je weer hele mooie creaties mee kan maken. 


Ik heb de basis mooi aangekleed met House of Roses designpapers en er een heel mooie kaart/albumpje van gemaakt. Met een kantje dicht gestrikt om het helemaal af te maken.


Zoals je ziet bestaat deze fold art uit 2 onderdelen die je heel gemakkelijk in elkaar kunt lijmen.
Er zit ook nog een extra flapje aan waarmee een vakje ontstaat om een tag in te schuiven.


Ik heb in de "rug" van deze kaart gaatjes gemaakt en daar een koordje doorheen geregen.
Buiten wat parelrandjes en een enkele bloem heb ik niet al teveel toegevoegd om het mooie papier niet helemaal onder te laten sneeuwen.


Met een tekstje kun je zelf nog wat extra toevoegen voor degene waar de kaart voor is.
Voor wat extra vintage gevoel heb ik nog de randjes geruwd en geinkt.


Heel graag maar weer tot de volgende keer en dankjewel voor jullie belangstelling.


1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart. Ik heb dat papier ook, maar geen idee hoe het te gebruiken. Nu wel. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen