Pagina's

maandag 27 april 2020

Spreek je Hoera in na de Hiep

Hallo allemaal,

Nautical kaartjes vind ik toch altijd superleuk om te maken. Ik krijg er gelijk een zomers gevoel bij. Tja, zomer, nog een paar maandjes en dan is het weer zover, heerlijk. Maarja zover is het nog niet, dus vermaken we ons alvast met het maken van nautical kaarten. 


Voor de basis heb ik de Dutch Card Art Panel gebruikt. De buitenste maat van de mal heb ik overgenomen uit wit cardstock. 

Dutch Card Art Panel
470.713.342
470.713.342 Fold Art Drieluik Rond

De binnenste lijnen van elk vlak heb ik overgenomen uit het designpapier Nautical Traveler van Noor! Design.


En begint het leukste, het oppimpen van de kaart. Ik had de kaart deze keer bewust simpel gehouden. Maar achteraf had ik hem misschien beter iets voller kunnen plakken, maar ach zo is hij ook goed. Onderaan de kaart heb ik de koraalstansen uit de Under the Sea Collectie van Noor! Design geplakt. De meeuw komt uit de Nautical Traveler Collectie. Echt zo leuk deze collectie!


Aan de andere kant ook het koraal van Noor! Design.


Onderaan het middelste stuk heb ik de randmal Koraal van Noor! Design geplakt. Deze loopt nog door naar het eerste stuk van de rechterkant. Voor op het koraal heb ik de nieuwe vuurtoren uit de Nautical Traveler collectie geplakt. Na het stansen en embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en het ge-emboste gedeelte rood gemaakt. Ik vond dit wel een mooi contrast tegen de blauwe achtergrond.

Bovenaan heb ik de patrijspoort uit dezelfde collectie geplakt. Tof is hij hè! Ik heb hem gestanst uit kraft papier en daarna bewerkt met wax. De patrijspoort heb ik op designpapier geplakt en hierop een stempel uit de set Hiep Hiep Hoera, ook van Noor! Design. En ja ook hier vliegen de meeuwen weer rond.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten