Pagina's

donderdag 23 april 2020

Hoera er is er één Jarig

Hoi, hoi,

Voor de 52 weken challenge maakte ik deze fruitkaart. Voor de basiskaart heb ik de Dutch Doobadoo mal van de appel gebruikt.


Ik heb de basiskaart overgetrokken op creme cardstock en  daarna heb ik rood cardstock gebruikt voor de appel.



In de appel zit een gaatje waardoor de rups naar buiten komt kruipen.



De bijtjes komen op de zoete appel af omdat er al een hapje uit gegeten is.


De rups en de bijtjes heb ik gemaakt met verschillende stansen. De tekstjes heb ik gestempeld met 2 verschillende stempelset.


De cijferballon is gemaakt met een nieuwe stans. Als laatste heb ik nog wat accentjes gezet met een witte en zwarte gelpen. Het is op deze manier een vrolijke verjaardagskaart geworden voor een zoontje van bekenden die binnenkort drie jaar wordt.Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Super leuk en de appelmal blijkt toch ook weer heel leuk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een schattige creatie. Wat is die appel leuk zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben Peter, uit Frankfurt, Duitsland. Sommige mensen zeggen dat liefde spreuk werkt niet, maar ik heb gezien dat liefde spreuk werkt allemaal als gevolg van Dr Adeleke hielp me mijn huis te redden met zijn krachtige spreuk. Dr Adeleke komt uit Afrika en hij heeft een spreuk voor mij en terug te brengen mijn vrouw terug naar mij en we leven als een familie allemaal dankzij Dr Adeleke. U contact met hem opnemen via WhatsApp +27740386124 of mailen aoba5019@gmail.com. Wens u al het gelukkige leven

    BeantwoordenVerwijderen