Pagina's

donderdag 23 april 2020

Cool Boy

Hallo Allemaal,

Zoals jullie weten hou ik erg van het inkleuren van plaatjes en soms is het dan leuk om je kaart sober te houden en met Dutch Doobadoo kan dat want er zijn zoveel leuke basismodellen.


470.713.158 Shape Art Shield

Shape art Shield 470.713.158


Voor de achtergrond heb ik het stencilmask van het spinneweb gebruikt met distress inkt.

470.715.011 Mask Art A5 Spiderweb 

470.715.011


De spin, de klimop en de stempels zijn van Noor! Design.


Dit is mijn kaartje voor deze keer Bedankt voor het bezoek en graag tot een volgende keer.

groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Ik ben Peter, uit Frankfurt, Duitsland. Sommige mensen zeggen dat liefde spreuk werkt niet, maar ik heb gezien dat liefde spreuk werkt allemaal als gevolg van Dr Adeleke hielp me mijn huis te redden met zijn krachtige spreuk. Dr Adeleke komt uit Afrika en hij heeft een spreuk voor mij en terug te brengen mijn vrouw terug naar mij en we leven als een familie allemaal dankzij Dr Adeleke. U contact met hem opnemen via WhatsApp +27740386124 of mailen aoba5019@gmail.com. Wens u al het gelukkige leven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en stoere kaart heb je gemaakt! Je hebt prachtig gekleurd.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen