Pagina's

donderdag 2 april 2020

Dutch Doobadoo bloghop - Mixed Media

Goedemorgen allemaal,

Jullie hebben er vast al wel iets van voorbij zien komen maar vanaf heden hebben we ons Dutch Doobadoo Design Team opgesplitst in 2 teams:

Design Team Mixed Media
Design Team Scrapkaarten

We gaan vanaf nu dan ook 2 x per maand een nieuwe collectie uitbrengen:
1e donderdag van de maand: Mixed Media
3e donderdag van de maand: Kaarten maken

Wat zijn supertrots op onze nieuwe Mixed Media collectie en onze nieuwe Design Team leden. Zie hier de nieuwe collectie die vanaf vandaag te vinden is bij de betere hobbyspeciaalzaak.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

 Stuk voor stuk laat het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laat jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Daisy 

Jolanda

Corry

Hanny

Nicole

 Joyce

Fauve

Wat moet je doen om kans te maken op een supergaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga tussen 2 april t/m 4 april 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Je start met hoppen bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!

20 opmerkingen:

  1. Wat een gevarieerde bloghop ....
    En wat een prachtige creaties zijn er gemaakt ...
    Wat een inspiratie heb ik opgedaan....
    Nu nog zorgen dat ik alle artikelen in huis moet halen om mijn inspiratie te kunnen verwezenlijken 😬🤔🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke bloghop alleen mis ik bij Joyce nog haar creatie en ik kan niet op blog van Fauve komen klopt dat? Kijk later op de dag nog wel even. Voor zover prachtige creaties gezien met de nieuwe mix media lijn van DDD. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doordat de link naar Joyce bij Nicole er niet stond dat ik dat het Joyce Martens was maar daar zag ik niets maar nu wel de link bij Nicole dus kon ik verder hoppen en vind de 2 laatste creaties ook prachtig! Ga ook wat van deze lijn aanschaffen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om al verschillende creaties te zien. Wat je er allemaal mee kan doen. Wil het scrappen weer gaan oppakken en het gaan combineren met mixed media wat ik nog nooit heb gedaan. Maar krijg hier super veel inspiratie en ideeën van.

    Kloot het trouwens dat de foto van fauve hier van een ander blog is dan die van deze producten?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave ideeën heb ik gekregen van deze hop. Niet alles is mijn smaak, maar dat kan toch?Ga er wat van aanschaffen en in combinatie met mijn eigen materialen eens kijken wat ik daarmee kan.
    Bedankt voor de inspiratie
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mixed media collectie wat zijn ze mooi , moeilijk om te kiezen nou hoor ik dan koop je ze toch allemaal, maar dat gaat niet altijd.Het duurt wel even voor ik ze aanschaf want mijn hobbywinkel in de buurt is gesloten wegens de corona,en hoe lang dat gaat duren dat weten we niet dus maar afwachten.
    Kan natuurlijk ook bestellen maar dan komen de verzend kosten er nog bij of boven een bedrag gratis.Ik wacht het nog maar even af.
    Verder veel succes.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave creaties hebben jullie gemaakt dames, dank jullie wel voor de inspiratie!!
    Heb weer spullen op mijn verlanglijst erbij.
    Die word steeds groter🙈🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke materialen en nog veel leukere ideeën bij jullie allemaal gezien, thankx voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een supergave creaties hebben jullie gemaakt. Stuk voor stuk anders met een eigen sfeer. Ik vind de nieuwe lijn helemaal super. Bedankt voor de inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij heb ik ze allemaal gevonden wat een verschillen in de uitwerkingen heerlijk om te zien die verschillen nu nog een emmertje tijd en aan de slag....Met zo`n golf aan inspiratie moet dat goed komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke inspirerende bloghop. Je handen gaan ervan jeuken om ook aan een mixed media project te beginnen, heel inspiratievol dus.
    En wat is die stickerart geweldig! Die heeft echt een heel hoog hebben gehalte.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende creaties ben ik weer tegengekomen met deze inspirerende bloghop...Het zijn hele mooie kunstwerkjes ...een super knap designteam is het...
    Ik hoop er ook eens mee aan de slag te gaan...
    bedankt voor alles
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat n gave creaties allemaal. Maar het zijn ook leuke stencils. Elk op zich n kunstwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke hop en wat een leuke verschillen van tag tot canvas en de rest ..wat een verschillen! Dat is hee leuk te zien al die verschillen. Een hele leuke geslaagde hop dames! Bedankt! Hoop ideeën opgedaan weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ❤️❤️ prachtige creaties. Super leuke collectie van DDBD ga hem meteen bestellen 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een mooie creaties! Ik kan niet wachten om zelf aan de slag te gaan met deze leuke inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super gaaf allemaal, totaal weer verschillende bij iedereen💖. Het was een toffe bloghop met mooie crea's en toffe spullen, mijn favo is wel de mandala gevolgd door het script stencil.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt Design Team voor alle inspiratie! Een hoop vrolijkheid gezien in deze minder vrolijke tijden.
    Gelukkig kunnen we nog naar hartelust mooie dingen creeren.
    Stay safe!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke en inspirerende bloghop!

    BeantwoordenVerwijderen