Pagina's

maandag 13 april 2020

Hoera een meisje Geboren

Bij vlagen vliegen de geboortekaartjes hier de deur uit. Dus heb ik maar een poging gedaan om wat aan te vullen.


Als basis nam ik shape art Teardrop en tekende deze over op kraft, wit fluweelpapier en designpapier uit het paperpad Peek-a-boo you girl.

Shape art Teardrop 470.713.123

De rand van het roze designpapier is bewerkt met een paper distresser. Daarna tekende ik het hobbelpaard over op wit fluweelpapier en designpapier uit de paperpads Peek-a-boo you boy & girl van Pebbles.

Card art Horse 470.713.766

De randen hiervan heb ik beïnkt met distressinkt Hickory smoke. Langs het zadel heb ik een kantje geplakt. Een enamel dot dient als oog. Op het hobbelgedeelte zitten parels en is de tekst gestempeld. Bovenaan de kaart zit een mooie bloementoef die afgewerkt is met een enamel dot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten