Pagina's

zondag 12 april 2020

Circles

Hallo creatievelingen.

Gezellig dat jullie weer hier komen kijken. Vandaag wil ik jullie laten zien hoe ik deze pagina gemaakt heb. Het is een pagina in een klein albumpje, vandaar de vouw in het midden.


De foto's in dit blogbericht zijn niet allemaal zo scherp als ik zou willen. Maar omdat ze tijdens het maken van deze pagina genomen zijn, kan ik ze niet opnieuw maken, tenzij ik deze pagina nog eens zou gaan maken.


Bij deze pagina heb ik deze mask gebruikt.


De mask heb ik gedeeltelijk op mijn aquarelpapier gelegd. Met inktsprays heb ik hier overheen gesprayed. Het glimmende effect is van een color shine spray van Heidi Swapp.


Langs de witte randen ben ik stempels gaan zetten.


Vervolgens heb ik mijn mask weer op het papier terug gelegd en ben ik de cirkels met een zwarte fineliner gaan omranden Hierna heb ik een stuk aquarelpapier met zwarte inkt spray gesprayed. Hieruit heb ik de tandwielen gestanst die ik op de pagina geplakt heb. De buizen heb ik met een grijs aquarelpotlood gekleurd.


Een quote maakt de pagina af.



Wat is het toch heerlijk om een hobby zoals deze te hebben.

Tot een volgende keer, 

groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten