Pagina's

woensdag 22 april 2020

Vintage Tea Time

Toen ik de leuke mal zag van de ketel dacht ik meteen dat ik die ging maken met kant en bloemen. De 470.713.763 card art ketel leent zich uitstekend voor de vintage stijl waar ik zo dol op ben. 


Ik verzamel heel graag kanten applicaties die ik dan uit elkaar knip en stukje bij beetje gebruik voor mijn kaarten en dat heb ik bij deze kaart ook gedaan.


Ik heb als basis een easel kaart gemaakt met wit en roze cardstock. De ketel heb ik tegen de schuine easel kant aan geplakt, witte basis en roze erop aangebracht. Daarna heb ik onderop kant geplakt en een klein bloementoefje.


Daarna ben ik met stukken van een applicatie de ketel gaan versieren. Een extra gerimpeld kantje en randjes parellint aangebracht en als laatste nog 2 vlinders.


Uiteindelijk is het geheel wel echt vintage style geworden. Zo zie je maar weer dat je zelfs met applicaties een kaartje kunt versieren. Je gaat nu zeker, net als ik, op markten e.d. anders kijken bij de kramen met leuke stofjes en kantjes.

Fijne dag allemaal.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Plony over inspiratie gesproken dit is weer zo´n werkstuk van jou waar ik warm voor loop. Prachtig.Heb ook zo´n verslaving van kantjes enzo dus loop daar op de markt maar voorbij.
    Heb je mail ontvangen ,dank je wel.
    Komen niet veel verder met de regels voor ons maar we moeten het er maar mee doen, waren er al bang voor.
    Heel Nederland voor de buis.Rutte heeft nog nooit zoveel kijkcijfers gehad volgens mij.
    Een fijne dag vandaag, doe voorzichtig.
    liefs Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben Peter, uit Frankfurt, Duitsland. Sommige mensen zeggen dat liefde spreuk werkt niet, maar ik heb gezien dat liefde spreuk werkt allemaal als gevolg van Dr Adeleke hielp me mijn huis te redden met zijn krachtige spreuk. Dr Adeleke komt uit Afrika en hij heeft een spreuk voor mij en terug te brengen mijn vrouw terug naar mij en we leven als een familie allemaal dankzij Dr Adeleke. U contact met hem opnemen via WhatsApp +27740386124 of mailen aoba5019@gmail.com. Wens u al het gelukkige leven

      Verwijderen
  2. Ik ben Peter, uit Frankfurt, Duitsland. Sommige mensen zeggen dat liefde spreuk werkt niet, maar ik heb gezien dat liefde spreuk werkt allemaal als gevolg van Dr Adeleke hielp me mijn huis te redden met zijn krachtige spreuk. Dr Adeleke komt uit Afrika en hij heeft een spreuk voor mij en terug te brengen mijn vrouw terug naar mij en we leven als een familie allemaal dankzij Dr Adeleke. U contact met hem opnemen via WhatsApp +27740386124 of mailen aoba5019@gmail.com. Wens u al het gelukkige leven

    BeantwoordenVerwijderen