Pagina's

woensdag 15 april 2020

For a Special Friend

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat bijna niet eens meer een kaartje is maar een klein album. Ik heb deze creatie gemaakt met de card art tickets 470.713.749.


Je maakt eerst de basis van de kaart en ook de basis tickets. Daarna ga je alles bekleden met designpapier. Ik heb de grootste van de tickets in de kaart geplakt met het vouwrandje onder het designpapier van de basiskaart en de kleinste ticket heb ik weer onder het designpapier van de grootste ticket geplakt.


 Je kunt natuurlijk spelen met de tickets en ze plakken waar je zelf wilt.


Je ziet op deze foto de tickets aan de binnenkant van de kaart. De kleinste ticket heb ik een klein lintje gegeven om hem uit de kaart te kunnen trekken als hij opgevouwen onder de grootste ticket zit geschoven. Ik heb zoals je ziet het geheel aangekleed in vintage stijl met volop embellishments, bloemen enz.


Langs de randjes heb ik hier en daar wat parellint geplakt om de vintage/shabby chic uitstraling nog wat te versterken.


Op de kleine ticket heb ik een tekstje geplakt. For a special friend.


En ook op de rechterkant van de basiskaart heb ik een tekstje geplaatst met de nodige extra's. De kaart is overigens ook aan de buitenkant helemaal van designpapier voorzien.


Als laatste foto nog even een inkijkje. Ik vind het persoonlijk heel leuk om dit soort kleine albums neer te leggen als decoratie en dan hoeft het van mij ook niet te kunnen sluiten maar als je het dicht wilt hebben dan zul je echt met wat minder bloemen e.d. moeten werken. Ik denk dat dit voor zich spreekt.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en heel graag weer tot snel.


2 opmerkingen: