Pagina's

vrijdag 1 mei 2020

Dutch Doobadoo Challenge Mei #63

In mei leggen alle vogels een ei, dit is de sketch voor de maand mei. Doe je weer mee?

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Het is weer een tof Card Art model 470.713.770 deze keer. We zijn erg benieuwd naar jullie kaarten!

Natuurlijk heeft het Dutch Doobadoo team weer mooie voorbeelden voor jullie gemaakt ter inspiratie.


Corry

Plony

Ineke

Tineke

Mirande

Monique

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind mei 2019 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind mei met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.  
  
We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge weer en prachtige voorbeelden. Ik heb deze mal (maar nog niets mee gedaan!!) dus ga zeker meedoen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joyce heb een vogelkooitje gemaakt voor de challenge maar zag op het laatst pas dat het voor facebook is bedoelt. Kon ook naar jou mail sturen helaas weet ik niet hoe ik dat moet doen.Zet hem wel op mijn blog . jammer dat ik het niet kan posten op jullie blog.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen