Pagina's

zaterdag 9 mei 2020

Lot's of Love

Hallo allemaal, 

Met deze ontzettend gave nieuwe Dutch Doobadoo mal  heb ik dit mini-album gemaakt waarin ik foto's van mijn lieve nichtje heb verwerkt. 


Ik heb voor dit album de onderstaande mal gebruikt


Dutch Card Art Mini Album met pocket A4
470 713 776

Ik heb de mal zonder pocket voor mijn album 2 x gebruikt en de mal met de pocket 1x. De mallen heb ik eerst overgetrokken op creme cardstock en ze vervolgens uitgeknipt. Hierna heb ik alle pagina's bepakt met designpapier. 
 

 Ik heb alle randen van het designpapier bewerkt met een distresser en vervolgens bewerkt met zwarte inkt.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met verschillende foto's van mijn nichtje. Ik heb de foto's gemat op zwart papier.  Hierna ben ik aan de slag gegaan met verschillende stansen. 


De bloemetjes heb ik ook gemaakt met een stans. In in het hart van ieder bloemetje heb ik een plakpareltje geplakt. Op de bovenstaande pagina heb ik ook nog enkele stempels gebruikt.

I
 Hierboven zien jullie de pagnia met de pocket.In de pocket heb ik een label gemaakt waarop ik 2 verschillende foto's verwerkt heb.Ook heb ik wat stempeltjes gebruikt. Wij zijn helemaal in de wolken met jou, is gemaakt  met een stempelset. Het wolkje op de volgende pagina is ook gemaakt 
met dezelfde stempelset.

 

Ik heb het hoofd van mijn nichtje voor de foto's iedere keer even   met een bloemetje omdat ik liever niet wil dat ze  overal op het internet terug te vinden is. De 3 pagina's van het album het ik eerst aan elkaar geplakt. Hierna heb ik er met een crope a dile 2 gaatjes in gemaakt. Door de gaatjes heb ik lintjes geknoopt en daaraan hangt een bedeltje. Hier heb ik overigens nog geen duidelijke foto van gemaakt. 


Ik ben zelf heel erg blij met album. Nu ga ik het snel aan mijn broer en schoonzus 
geven als cadeautje in deze moeilijke tijd. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Ik weet zeker dat er nog wel meer albums zullen volgen. Wat een supergave mal is dit! Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

4 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je deze mal voor een album hebt gebruikt, heel mooi geworden. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, ik ben Theresa Williams Na jarenlang een relatie met Anderson te hebben gehad, maakte hij het uit, ik deed al het mogelijke om hem terug te brengen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik voor hem heb, Ik smeekte hem met alles, ik deed beloftes, maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriend en zij stelde voor dat ik liever contact op zou nemen met een spreukcaster die me zou kunnen helpen een spreuk uit te spreken om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit in spreuk geloofde, ik had geen andere keus dan het te proberen, ik mailde de spell-caster en hij vertelde me dat het geen probleem was dat alles binnen drie dagen in orde zou zijn, dat mijn ex vóór drie dagen bij mij terug zou komen, hij betoverde het en verrassend genoeg op de tweede dag was het rond 16.00 uur. Mijn ex belde me, ik was zo verrast, ik beantwoordde het telefoontje en alles wat hij zei was dat hij zoveel spijt had van alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terugkeerde, dat hij zoveel van me houdt. Ik was zo blij en ging naar hem toe, zo begonnen we weer gelukkig samen te leven. Sindsdien heb ik beloofd dat iedereen die ik ken met een relatieprobleem, zo'n persoon zou helpen door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en krachtige spellcaster die me hielp met mijn eigen probleem. Zijn e-mailadres: {drogunduspellcaster@gmail.com} u kunt hem een ​​e-mail sturen als u zijn hulp nodig heeft in uw relatie of een andere zaak.
      1) Liefdes spreuken
      2) Lost Love Spells
      3) Stop echtscheidingsspreuken
      4) Huwelijksspreuken
      5) Zwangerschapsduur
      6) Breakup-spreuken
      7) Death spell
      8.) Je wilt gepromoot worden in je kantoor
      9) je geliefde wilt bevredigen
      10) Loterij
      Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt voor een duurzame oplossing
      via {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Verwijderen
  2. Heel leuk idee, zo'n memories album. Ziet er echt geweldig uit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. My life is back!!! After 1 years of Broken marriage, my husband left me with two kids . I felt like my life was about to end I almost committed suicide, I was emotionally down for a very long time. Thanks to a spell caster called Dr Mark, which I met online. On one faithful day, as I was browsing through the internet,I came across a lot of testimonies about this particular spell caster. Some people testified that he brought their Ex lover back, some testified that he restores womb,cure cancer,and other sickness, some testified that he can cast a spell to stop divorce and so on. I also came across one particular testimony,it was about a woman called Alandre,she testified about how he brought back her Ex lover in less than 2 days, and at the end of her testimony she dropped Dr Mark e-mail address. blessedlovetemple@gmail.com After reading all these,I decided to give it a try. I contacted him via email and explained my problem to him. In just 48 hours, my husband came back to me. We solved our issues, and we are even happier than before. Dr Mark is really a gifted man and I will not stop publishing him because he is a wonderful man... If you have a problem and you are looking for a real and genuine spell caster to solve all your problems for you. Try High blessedlovetemple@gmail.com anytime, he might be the answer to your problems.

    BeantwoordenVerwijderen