Pagina's

woensdag 6 mei 2020

Home Deco

Helemaal geweldig vind ik het om de leuke mdf items van Dutch Doobadoo te mogen pimpen. 460.440.415 is zo'n leukerd voorjaar/pasen of misschien heb je wel een heel ander idee. 


Het is gewoon zo gaaf om je creatieve ideetjes los te laten op zoiets leuks.


Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Piatek en ik heb alle onderdelen beplakt met papier. Daarna ben ik de parelrandjes erop gaan bevestigen en de bloemen toeven en vlindertjes.


In de vakjes heb ik leuke decoratieve eitjes en bloemetjes gedaan en ook nog een leuke kanten vlinder. Alles in mijn vintage/shabby chic stijl. Ik ben altijd zoekende naar prulletjes die er leuk bij passen.


Het is zo leuk om je eigen draai te kunnen geven aan dit mdf kastje en jullie zullen zeker ook hele andere uitvoeringen gaan zien. 

460.440.415 Dutch Doobadoo MDF kijkkastje

Dutch Doobadoo maakt het mogelijk om allemaal onze eigen stijl te combineren met de producten die er worden uitgebracht. Ik hoop dat jullie inspiratie vinden om er ook zélf mee aan de slag te gaan.

Heel veel knutselplezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten