Pagina's

donderdag 7 mei 2020

Mixed Media Bloghop - Mei

Goedemorgen allemaal,

Daar zijn we met een nieuwe Mixed Media collectie want het is een nieuwe maand. En wat is hij gaaf!


 Stuk voor stuk laat het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laat jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Corry

Annette

Hanny

Nicole

 Joyce

Daisy

Wat moet je doen om kans te maken op een supergaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga 7 mei 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Je start met hoppen bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!

19 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig gave bloghop was dit. Alleen Annette had nog niets op haar blog staan maar ga in de loop van de dag nog kijken. Verder hebben de dames weer super mooie creaties gemaakt met deze nieuwe mix media van Dutch Doobadoo. Super mooi zijn alle mallen etc. en ga zeker wat aanschaffen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties heeft je Designteam gemaakt GEWELDIG!!! wat kan je toch mooie dingen maken met die leuke nieuwe materialen van DDBD...Ik ben nog beginnend maar al wel helemaal fan van deze technieken...Het was een super leuke bloghop!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leule bloghop. Stuk voor stuk mooie creaties en echt een super gafe collectie! Veel inspiratie gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe producten! Ik heb veel geleerd en het is ontzettend leuk om te zien hoe veelzijdig de producten te gebruiken zijn! Ik vind de klokken stijl erg leuk om te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yeh ik heb alle creatie gezien en vind het helemaal geweldig en ben ook een grote fan van de dutchdoobadoo mixed media.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was een hele leuke inspirerende bloghop
    Met ook 'n erg leuke collectie
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi

    Na de sneakjes hier gezien te hebben snel naar de bloggen gesneld en
    wauw de een nog gave als de ander met deze gave collectie
    Misschien heb ik een keertje geluk ik ga duimen
    Bedankt toppers voor de leuke bloghop
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX
    https://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met plezier gekeken naar alle mooie creaties...... prachtig! Ik zou alleen nog willen weten welke aquarelverf Hannie heeft gebruikt, deze kleuren zijn anders dan de standaard kleuren en het is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een mooie om toe te voegen aan mijn collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toffe mixed media producten.
    Wat eën mooie creaties zijn er gemaakt

    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe blog hop, mooie uitwerkingen gezien. Ben helemaal verliefd op je tijd collectie supergaaf liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De collectie van mei is toepasselijk in deze tijd. Waarin we soms geen notie hebben van de tijd, omdat dagen hetzelfde lijken. Ik vind het een super leuke collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog nooit eetder gedaan zo'n bloghop. Wat ontzettend gaaf. Leuke inspiratie voor een beginnende creatieveling zoals ik. Bedankt. Gr Viviënne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn eerste bloghop sinds mijn verslavende kennismaking met dutch doobadoo. Nog veel te leren over de toepassingen maar kijk er naar uit veel gebrik te maken van alle inspiratie en podukten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zou ik dolgraag aan de slag gaan met zo een leuke set. Zeker nu ik al die mogelijkheden bekeken heb. Ik ben enthousiast

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, Wat hebben jullie prachtige creaties gemaakt dames. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat waren het weer super mooie voorbeelden, daar kan ik echt wat mee. Bedankt dames voor deze inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige bloghop! Dat was lang geleden dat ik mee deed aan een bloghop. Maar ik was te nieuwsgierig naar de nieuwe producten. Gave producten hoor!! Jullie hebben mij overtuigd om wat items aan te schaffen. Wil het liefst alles maar keuzes maken hey.
    Het waren stuk voor stuk mooie uitwerkingen van het hele team. Ik ga proberen aan de mei challenge mee te doen. Maar eerst moet de post de bestelde producten leveren. Hihi. Dankjewel allemaal!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen