Pagina's

woensdag 6 mei 2020

Varen

Nadat ik een maritieme kaart met het anker had gemaakt, zat ik weer helemaal in één van mijn favoriete thema's. Omdat er ook nog diverse maritieme mallen op mijn werkblad lagen, was ik maar direct door gegaan met de leuke zeilboot. Ik heb me weer helemaal uitgeleefd.


Op wit fluweelpapier tekende ik card art Zeilboot over.


Card art Zeilboot 470.713.764

Daarna zijn de binnendelen overgetekend op het designpapier uit paperpad Marina van Mintay.
Alle randen van het designpapier hebben een likje witte gesso gekregen.


Bij de vuurtoren en koraal hangt een mooi anker met bloemen die uit het designpapier zijn geknipt. Ook de meeuw komt hiervan.


Aan de binnenkant een mooi stuk uit het designpapier gesneden en deze verder opgeleukt met een meerpaal waar een anker aan vast is gehangen.  Een paar schelpen en zeester liggen bij wat koraal. 
Een bloemetje en de reddingsboei met zeemeeuw zijn uit het designpapier geknipt. Zeemeeuwen mogen natuurlijk niet ontbreken bij een maritieme kaart.

2 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk deze zeilboot. Dit thema is ook één van mijn favorieten. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke zeilboot..maritiem.is echt leuk en veelzijdig

    BeantwoordenVerwijderen