Pagina's

zaterdag 23 mei 2020

Voor de Liefste

De Dutch Doobadoo Shape Art 470.713.187 is een grote mal die je prima kunt gebruiken om er een leuk envelopje mee te maken.


Ik heb 3 van de zijkanten naar binnen gevouwen en alleen de bovenkant gelaten zoals is was.


Het papier wat ik heb gebruikt is van Noor Vintage Tea-party en de tag die ik in het envelopje heb geschoven heb ik gemaakt met Noor ovaal royal 6002/1455.


Met wat pareltjes, bloemetjes, vlindertjes en een leuke tekst is het een lief kaartje geworden en zéker zo belangrijk, het kaartje weegt niet veel dus wat verzendkosten betreft is het ook nog te doen.


Voor zover mijn bijdrage weer voor vandaag, graag tot een volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. Super lieve kaart en leuk om te zien hoe je de mal op een andere manier kan gebruiken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Plony. En dat gewicht, dat is ook wel eens fijn. Want die kaarten van ons wegen meestal veel meer als 20 gram.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen