Pagina's

woensdag 20 mei 2020

Cup of Tea

Hallo allemaal,

Speciaal voor de theeliefhebbers hebben we nog een toffe mal, namelijk de Card Art Theezakje. Hiermee heb ik deze kaart gemaakt.


   Ik ben begonnen door de mal over te nemen op het gekleurde cardstock dat bij het designpapier hoort. De binnenmaten heb ik overgenomen uit designpapier Little Street CafĂ© van Maja Design. De randjes heb ik bruin gemaakt met distress inkt Vintage Photo en ruw gemaakt met een distresser.

Het plaatje dat bij deze set zit, heb ik op een blauwe Noor! Design mal geplakt. 

Dutch Card Art Theezakje
470.713.760
470.713.760 Card Art Theezakje


Over de breedte van de kaart heb ik een strook cardstock met designpapier geplakt. Tussen het designpapier en het cardstock heb ik de Paper Art Borders geplakt. Zijn ze niet leuk? Ik heb de rand gewoon wit gelaten. Maar je kunt hem natuurlijk ook in elke kleur kleuren wat je wilt.

Dutch Paper Art Borders
472.948.020
472.948.020 Laser Paper Art A5 Borders


Natuurlijk mag de bloementoef niet ontbreken. Achter de bloemen (de chrysantenmal van Noor! Design) heb ik een lepeltje met vork geplakt. Ik heb deze met goudkleurige wax op kleur gebracht. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: