Pagina's

donderdag 21 mei 2020

Hoera een Zoon

Hallo allemaal,

Met de nieuwe mal uit de Dutch Doobadoo collectie maakte ik dit geboortekaartje. Ik heb hiervoor deze shape art mal gebruikt 470 713 185.


Ik heb de basiskaart 2 keer overgetrokken, 1x op creme cardstock en 1x op blauw cardstock.
Vervolgens ben ik met designpapier aan de slag gegaan. 


Hierna heb ik de sliderstans gebruikt  om het bewegende elementje in de kaart te kunnen maken

 

 Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met een grote mal van de pinquin.  Uit het ei komt zijn kleintje. En het is een zoon! Het ei heb ik gemaakt met een stans. Ik heb op deze kaart 2 x het halve ei gebruikt. De baby pinquin heb ik gemaakt met verschillende stansen. 


De banner heb ik gemaakt met een mal.  In de banner heb ik een tekst gestempeld met een stempelset.
Onder de kleine pinquin heb ik een ijsschots geplakt waarop het ei van de pinquin ligt en de pinquin ook een  beetje achter kan weg duiken. De visjes op de kaart heb ik ook gemaakt met een stans.


Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen. Ik heb eigenlijk nog nooit eerder een kaartje gemaakt  met deze stans waardoor je een bewegend deel aan je kaartje kunt toevoegen. Ik ben hier wel heel enthousiast over en ga deze zeker vaker gebruiken.  Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en tot snel.

Groetjes ,

2 opmerkingen: