Pagina's

vrijdag 29 mei 2020

Merci

Hallo allemaal,

Ik wil jullie vandaag deze leuke doosjes laten zien die ik gemaakt heb met een leuke mal van Dutch Doobadoo.


Wat zijn dit leuke doosjes om te maken, Je hebt in een handomdraai zo'n leuk doosje gemaakt met mal 470.713/062 de Dutch Box Art.


Ik heb deze doosjes gemaakt voor 3 kleindochters, maar ik moet er nog wel een paar hoor, want we hebben 12 kleinkinderen. Dus ik ga nog eventjes door.




Ik heb deze doosjes gemaakt met schitterend designpapier van Piatek. Till we meet again.


Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik om deze doosjes te maken. Tot de volgende keer maar weer.

7 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi doosje,leuk om te geven en te krijgen!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Je kleindochters gaan hier van smullen:)
    12 kleinkinderen dan ben je nog even druk.Succes!
    Bij mijn laatste bestelling zit deze mal ook bij, helemaal happy! Ik kan niet wachten om er mee te werken.
    Bedankt voor inspiratie!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn dit mooie doosjes en dat papier wat je hebt gebruikt is ook prachtig.
    fijne pinkster dagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie Mercidoosjes. Leuk om te geven. Fijne Pinksterdagen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi ....
    Een leuke, kleine aardigheid om mee te nemen voor iemand.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel leuk en waar heb je die pareltjes van de knoop gevonden

    BeantwoordenVerwijderen