Pagina's

zaterdag 2 mei 2020

You & Me

Wat een leuke mal 470.713.770 Dutch Doobadoo Card Art. Je kunt hem als kaart gebruiken, je kunt hem ook op elkaar plakken en dan als tag.


Ik heb hem uitgeknipt en gesneden en er designpapier tussen gedaan. Awakening heet deze papierlijn. Het past zo perfect bij dit leuke vogelkooitje.


De buitenkant van het kooitje heb ik bewerkt met verschillende soorten finger wax van Cadence antiek roze en diamant. Er is zo een prachtige glans ontstaan op het simpele basis papier.


Uit het prachtige designpapier heb ik nog wat bloemen en takjes geknipt en deze gecombineerd met wat kant-en-klare bloemen en een stukje wondgaas. Bovenaan nog een strik en een kanten bloem en nog een bijpassende tekst om het helemaal af te maken.


Ik hoop dat jullie er net als ik een voorjaarsgevoel bij krijgen.
Heel graag weer tot de volgende keer.

1 opmerking: