Pagina's

zaterdag 2 mei 2020

Happier

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een layout gemaakt. Natuurlijk weer op een wit vel begonnen. Dat blijft toch het leukste wat er is. Ik denk dat je deze wel als CAS layout kan onderverdelen.

 

Ik heb geprobeerd om alles in 1 hoek te houden. Met het mooie stencil van Dutch Doobadoo heb je meteen een leuke ondergrond gemaakt. Ik heb hiervoor gebruikt:


De mooie Mask Art Alphabet Heart 470.715.153


 Hier zie je hem net onder de foto uitkomen. Om het aan te kleden heb ik de Sticker Art 491.200.001 gebuikt.


Nog wat leuke spulletjes van Noor!design. 


 'Happier' komt van Laser Paper 492.950.006


En dan is hij af. Ik hoop dat ik  jullie een beetje inspiratie hebben kunnen geven en dat jullie lekker aan het freubelen gaan.

Een fijne dag!

XOXO Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten