Pagina's

maandag 25 mei 2020

Kom maar op als je Durft

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een stoere jongenskaart gemaakt. Ik ben eerst aan de slag gegaan met de labelmal van Dutch Doobadoo. Dutch Shape Art Label AL A5 470 713 173. 


Deze mal heb ik 2x overgetrokken op designpapier.  Het twee designpapiertje heb ik nog een keer  gemat op wit cardstock.

  

Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met de mal van het anker Dutch Doobadoo Card Art A5 Sack
470 713 765. Deze heb ik eerst overgetrokken op wit cardstock en vervolgens beplakt met designpapier. Door het bovenste rondje heb ik een stukje visnet, jutte  en touw gedaan en dit aan elkaar geknoopt. 


Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met deze leuke stempeltjes ingekleurd met mijn Faber Castell potloden. 


Hierna heb ik de kaart afgemaakt met verschillende stansen die passen bij het zee thema.  Dit is één van mijn favoriete thema's dus ik heb hiervoor stansjes genoeg.  De schelpjes heb ik bewerkt met Cadence goud wax. 


Achter het anker heb ik een stukje blauw visnet beplakt.  Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen.  Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.


Groetjes,

2 opmerkingen: