Pagina's

maandag 4 mei 2020

Live Life Happy

Hallo allemaal,

Hoe leuk is het om een klein cadeautje in een zelfgemaakt doosje te geven. We hebben hiervoor sinds deze maand een supergave mal voor, namelijk de Box Art Scallop. Dit doosje is ook erg leuk om te gebruiken als kraamcadeautje met bijv. sokjes erin of voor Pasen met paaseitjes. 


Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit wit cardstock. Voor het cardstock neem ik de buitenste lijn over. De rillijnen heb ik gerild. Dit zijn de middelste lijnen van de verticale lijnen op de mal (als je 3 lijnen naast elkaar ziet, is de middelste altijd of de rillijn of de snijlijn). De andere rillijnen zijn de horizontale lijnen die je onder en bovenaan van de vierkante vlakken ziet. Zitten net onder of boven de vlakken die je om moet vouwen. Ook de lijn naast het plakrandje moet je rillen. 

Dutch Box Art Scallop
470.713.060
470.713.060 Dutch Box Art A4 Box


Het designpapier heb ik overgenomen uit de binnenmaten van de mal. De binnenmaten zijn de lijnen die je vlak langs de rand aan de binnenkant van de mal ziet. Deze zijn voor designpapier. Als je het doosje hebt dichtgevouwen en vastgeplakt met het plakrandje, druk je de bovenste flappen tegen elkaar. De bovenkant sluit je door een lintje door de gaatjes te halen en dit dan dicht te strikken.


De randjes van het designpapier heb ik bruin gemaakt met distress inkt en ruw gemaakt met een distresser.  Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: