Pagina's

maandag 18 mei 2020

Create Your own Sunshine

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie deze kaart zien die ik heb gemaakt met de Mei collectie van Dutch Doobadoo.


Ik heb de fold art shape 470.713.783 gebruikt. Ik heb deze uit wit cardstock uitgeknipt. Op de achtergrond heb ik het design papier Mint patronen gebruikt.


Om het middelste deel op te maken heb ik de achtergrond de Lovely Oval stans gebruikt die ik heb uitgesneden met mintgroen glitter paper. Ik heb de stans doormidden geknipt zodat een mooie verdeling kreeg op mijn vlak.


De bladeren en bloemen heb ik uitgeknipt uit een vel Emerald Queen. Ik heb het geheel afgemaakt met de leuke tekst stickers 491.200.001. Ik ben benieuwd naar jullie creaties met de prachtige shape!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten