Pagina's

vrijdag 1 mei 2015

Sketch Challenge #4


Daar is dan de 4e Sketch Challenge. We vinden het geweldig te zien dat er zoveel deelnemers zijn elke keer! We zullen gaan werken met een sketch waarbij je altijd als basis een Dutch Doobadoo product nodig heb. Dit keer geen Dutch Shape Art mal maar een Dutch Box Art mal. We willen jullie ook bij deze mallen graag een beetje op weg helpen in de opbouw van je project. 


Deze keer hebben we gekozen voor de Dutch Box Art mal Pillowbox want ook daar past een sketch goed bij zoals je op bovenstaande tekening ziet.

Natuurlijk hebben de Dutch Doobadoo meiden er al mooie voorbeelden mee gemaakt om jullie te inspireren:



Jolanda


Christa


Marianne


Raffa


Monique

Kim



Joyce

Je kunt meedoen met onze challenge tot 31 mei 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan dit bericht bij Mr. Linky.

Heb je geen blog dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: 

joyce.martens@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 31 mei met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:



460.440.160 Dutch Doobadoo MDF Pair of FlipFlops  470.713.112 Dutch Doobadoo Shape Art IceCream

We hopen dat jullie allemaal mee doen met onze eerste Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!






9 opmerkingen:

  1. Prachtige challenge, leuke sketch met prachtige voorbeelden. ik doe graag me met de challenge en heb mijn pillowbox geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch en mooie voorbeelden. Ik doe ook graag mee en heb net mijn pillowbox gelinkt.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke challenge en prachtige inspirerende voorbeelden!!!
    en doe gezellig mee.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge en de pillowbox heb ik in huis dus geen excuus meer om niet mee te doen! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge en de pillowbox heb ik in huis dus geen excuus meer om niet mee te doen! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb doe ook mee aan deze leuke challenge.
    Heb mijn creatie net door gemaild.
    Ik zie alweer hele mooie voorbij komen.
    Su666 allemaal,

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. net mijn foto doorgestuurd.
    Groetjes, Darja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge. Mijn foto is onderweg!
    Groetjes jessy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge. Mijn foto is onderweg!
    Groetjes jessy

    BeantwoordenVerwijderen