Pagina's

vrijdag 1 mei 2015

Dutch Doobadoo Demo - Hobbyvision

A.s. zaterdag 2 mei hebben we weer een demodag in onze winkel. Ik ben nog druk bezig met allerlei voorbeelden uit te werken. Ik zit zelf met een demo met Mixed Media, ik laat zien hoe je een Mixed Media project op kan bouwen en hoe je deze op kleur kan brengen met diverse sprays.

Ik werk hiervoor met de Structuurpasta en de Gesso van Dutch Doobadoo. Bij aankoop van een pot Gesso van Dutch Doobadoo krijg je een mooie MDF hanger. Vandaag laat ik 2 verschillende creaties zien met deze MDF hangers.


De eerste is een "Seashore" hanger geworden. Hiervoor heb ik de Mask Art Golven van Dutch Doobadoo gebruikt. Verder nog een stukje visnet, Greyboard Art Nautical en diverse SeaShore artikelen.


Ik heb eerst alles in de Gesso gezet en daarna op kleur gesprayed met Glimmermist. Ik heb hiervoor wat blauwtinten gepakt en van de Lindy's Stamp Gang de bruine kleur "Opal Sea Oats". Als fnishing touch heb ik wat accenten aangezet met de Inka Gold - Alt Silber.


Het tweede project is een "Garden" hanger geworden. Hiervoor heb ik de Dutch Doobadoo maks Sun gebruikt. Verder zie je ook nog het Softboard Art Bricks van Dutch Doobadoo. 


Daarna de MDF hanger opgewerkt met diverse "embellishments".


Je ziet hier o.a. wat kleifiguren van vlinders en tuingereedschap. De metalen blaadjes zijn van Joy! Crafts. Deze kan je nog heel mooi in vorm buigen.


Bij een garden hanger mogen uiteraard ook de emmer, schep, handschoen etc niet ontbreken. Deze hanger heb ik ook op kleur gebracht met Glimmermist en Lindy's Stamp Gang sprays. Deze kan je prima met elkaar combineren. Ook hier de finishing touch aangebracht met Inka Gold - Alt Silber.


Wil je ze graag in het echt bekijken? Kom dan a.s. zaterdag naar onze demodag.


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten