Pagina's

woensdag 13 mei 2015

Summer Time

 Hallo allemaal,
Wat een eer vind ik het om gevraagd te worden om deze maand Gast Designer voor Dutch Doobadoo te zijn! Nadat ik het mooie pakket had binnen gekregen ben ik dan ook meteen aan de slag gegaan.


De MDF flipflops heb ik op het Seashore papier van Joy! Crafts gelegd en nagetekend. Daarna uitgeknipt en opgeplakt met lijm. Nadat het goed gedroogd had ben ik  er met een schuurblokje langsgegaan, zodat het mooi strak op het MDF zit. Met Distress Ink, Vintage Photo en Walnut Stain heb ik de randen gesponst.


Summer Bathing Tilda,uit de Magnolia Sea Breeze Collection, heb ik met l'Aquarelle Sennelier ingekleurd. Vervolgens heb ik Tilda uitgeknipt en op het uitgezochte papier geplakt. Ik heb het papier heel simpel gehouden omdat ik er allerlei andere dingen bij wilde.

460.440.160 Dutch Doobadoo MDF Pair of FlipFlops

Het kraft papier heb ik door de Ribbelmaster gedaan, geeft altijd een leuk effect. Het witte papier heb ik met de  Nestabilities Standard Cirkel uitgestanst.


Op kraft heb ik de mooie tekst van  Joy! Crafts At the Sea gestempeld en dit achter  een Polaroid van My Favourite Things geplakt. Dit kan natuurlijk ook met de Dutch Cart Art Polaroid van Dutch Doobadoo. Daarop de zeemeeuw van Marianne Design geplakt. De randstans golf Joy!Crafts erover heen gedaan en de bloemen en waterplant van Magnolia Doohickeys  erop verwerkt.

 

Om de rechtse slipper ook bij het project te betrekken. heb ik de Joy!Crafts palmbomen (Travel) 2x gestanst. 1x in wit en de andere in kraft. Ik heb de mal erop laten zitten en met Distress Ink Gesponst. Daarna heb ik de stammen en de bladeren los geknipt en op elkaar geplakt.

472.948.026 Dutch Doobadoo Paper Art Holiday

De meeuw,( Seashore )  heb ik ook  gesponst. De strandbal en het tentje,  die ik overigens met Distress heb bewerkt komen van het nieuwe Dutch Doobadoo Paper Art Beach. Het zeilbootje ( Rayer) en wat schelpjes  ( 10 minuten fietsen ben ik op het strand!),  heb ik net als de bloemetjes op wat wit grasvezel (Rayer) geplakt.


Bovenop de slippers heb ik eerst de zeesterretjes gedaan en daar boven op weer wat echte schelpen. Deze heb ik echter met behulp van een lijmpistool vast gezet. Het SummerTime tekstje komt uit "de oude doos". En heb ik als laatste nog een kleine  flipflop embellie met een strikje op een  Tag (Spellbinder) bevestigd. Tip: Om de slippers goed bij elkaar te kunnen houden heb ik aan de achterkant een reep kraft papier geplakt.

Een fijne dag en tot mijn volgende blogpost,
Ik kijk er al naar uit!
XXX
 Irm

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Wat een superleuke creatie!! Zoveel te zien! Helemaal in vakantiesfeer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen