Pagina's

zondag 10 mei 2015

Sea you

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met twee van de nieuwste Dutch card art. Ik heb de Frames label een stuk verlengd, door simpel de tag te schuiven en de onderkant dan later af te tekenen. Zo heb ik dit met 4 lagen papier gedaan. De eerste laag is de dikste, wit cardstock, twee met design papier van Autentique en een met blauw cardstock.


Met de Blauwe stans mal frame vierkant van Noor! Design heb ik een standaard gemaakt door een deel om te vouwen en de label plak je tegen het stukje aan. Voor de stevigheid heb ik eerst op het vierkant een laag foam klei geplakt.


Als je het Dutch Card Art - Zeilboot helemaal heb beplakt met design papier druk je het bootje in de foam klei. En plak je een zittend afdrukje op het randje van je bootje,  ik heb gekozen voor een Magnolia stempel, afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt.


Wat ik heb gedaan met die klei is wel grappig te vertellen , ik had beige foamklei maar met de blauwe distress kleuren gemengd en dit gaat prima, zo kan je dus je eigen kleuren maken.


Verder heb ik de golven van de Noordesign stans gestanst en in het klei gedrukt.
Daarna ben ik met verschillende kleurtjes het verder afgemaakt, met de korrelige foam klei als zeeschuim.


De ketting en het anker komen uit het nieuwe Dutch Paper Art - Nautical. Ik heb ze met distress kleurtjes bewerkt. Heb ik nog wat stansjes gebruikt van Marianne design de meeuwen en de wolkjes van Memorybox, het zonnetje van Crealies.

Kom maar op met de zomer!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: