Pagina's

dinsdag 19 mei 2015

Wavin Hello

Wat een schitterende mal is het bootje weer. Ik heb de workshop van Kim ff gedaan en er een bakje tussen gemaakt zodat je er een kadootje in kunt stoppen.

Ik heb alle designpapier delen beinkt met bruine inkt en daarna met de distresser er randjes aan gemaakt.  De zeemeeuwen gestanst en die op de zeilen geplakt met faom zodat ze er niet dik tegenaan zitten.


De tekst heb ik op een restje design papier gestempeld en met touw om het vlaggetje heen  gestrikt met de scheepsbel eraan vast. Tegen het bootje aan heb ik het anker en de boei geplakt en ook allebei met foam tape.


Ik had nog een plat stuk boomstam liggen en deze heb ik wit gemaakt met gesso. Toen dat droog was heb ik eerst de golven eromheen geplakt.Deze heb ik uit 2 kleuren gestanst zodat je wat diepte krijgt. Toen het bootje erop geplakt en erachter een stukje visnet met touw geknoopt. Een paar visjes erin van Dutch Doobadoo en het lijkt net echt.


Het 'water'is gemaakt van satijn lint, dit heb ik gewoon grof in elkaar gefrommeld en met transparant op drogende lijm op de boomstam geplakt.  Nog een paal met zeemeeuw en zelfs een message in a bottle maken het helemaal af.


Dat was een heel project maar ontzettend leuk om te doen.

Tot de volgende keer,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen:

  1. Wauwwww wat een schitterende creatie!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw, wauwie!!!
    Kijk dan toch hoe gaaf dit is.
    Kei mooi gemaakt. De details zijn echt geweldig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen