Pagina's

woensdag 6 mei 2015

Happy Birthday

Hoi allemaal,

Vandaag een stoer kaartje met de Dutch Doobadoo Shape Art - Square. Ik heb deze kaart voor Bram gemaakt een klasgenootje van mijn zoontje. Voor de kinderen uit zijn klas maak ik een persoonlijke kaart, gelukkig bestaat deze klas uit 11 kinderen, dus dat is te doen.


Ik heb op wit cardstock de Shape Art - Square  overgetrokken en uitgeknipt. Met een kleinere vorm een stuk uit design papier van Studiolight gehaald. Deze heb ik meteen op de kaart geplakt. Daarover heen wat zwart tule.


 Heb met de shape eerst de grootste uit getekend en geknipt en daarna ben ik in de binnen kant gaan over trekken zodat je een kader krijgt.


Het kader heb ik met 3D kit geplakt zodat je een diepte in de kaart krijgt. Aan de zijkanten stoere sterren van NoorDesgin, uitgestanst met blauw metallic papier, springt er mooi uit zo.


Het afdrukje is van Papernest Dolls Police Officer Owen ,ik heb hem met distress inkt ingekleurd.
Bram zijn naam gestempeld en langs de kant geplakt en een happy birthday kan natuurlijk niet ontbreken ;).

Tot de volgende keer,
XX Christa


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking:

  1. Super stoer kaartje.
    Het metalic papier geeft een leuk, en speels effect aan je creatie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen