Pagina's

vrijdag 22 mei 2015

Blub

Hallo,
Daar ben ik weer met een creatie vandaag, Al  maanden is huize Perego in de ban van Dante die zo graag een goudvisje wil,maar ikke dus niet, dat gedoe weer met schoonmaken.

Laat er nou een een nieuwe card art mal uitgekomen zijn in de vorm van een vissekom. En de vis krijg je er gratis bij, mooier kun je niet hebben toch?


Kijk Blub eens dobberen in zijn mooie Dutch Doobadoo kommetje.


Ik heb de mal op cardstock getekend en daarna een gat erin gemaakt aan de voorkant en daar wat mica achter geplakt. De achterkant heb ik beplakt met blauw crackle cardstock van Tim Holz, voor een waterig effect.

470.713.504 Card Art Vissenkom

In de mal zitten ook vormen om waterplantjes te maken en die heb ik dus ook in de kom geplakt. Wat stenen en mos erin. Net echt toch ? Ik heb het geheel op een plankje hout geplakt en er nog wat rommeltjes omheen geplakt om het allemaal wat echter te laten lijken.

870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml

Blub heb ik gemaakt op hoe kan t ook anders oranje cardstock en hem een wiebeloogje gegeven.
met dik foam tape heb ik m vast geplakt zo is het net of hij zwemt.


Het jammere aan dit verhaal is dat Dante t helemaal niks vind, mam dit is gewoon een knutsel en geen echte vis. Dusssss ik kom er niet mee weg. Beetje jammer, maar heb het geprobeerd.

Tot snel weer,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten