Pagina's

zondag 3 mei 2015

The Future is Scary

 Voor vandaag heb ik een tag gemaakt met de nieuwe shapeart mal "ornament". Ik vind het leuk om tags te maken en de ornament shapeart mal heeft mooie afgeronde hoeken waardoor de tag er net weer even anders uitziet dan de normale tags. 


Ik heb eerst de mal uitgesneden en toen bespoten met Dylusions inkt en natuurlijk de Dutch Doobadoo masks (zie voor meer de informatie de close up foto's hieronder).

470.713.125 Shape Art Frames Label

De afbeelding is van ALicia Bel en is ingekleurd met copics. Het spinnenweb is een Sizzix snijmal. 

 

Bij deze close up zie in de achtergrond het spiderweb mask, echt een van mijn favorieten. 


Bij deze close up zie je het andere masker dat ik heb gebruikt, white flowers. Deze heb ik met een dabbertje en de Dutch Doobadoo gesso aangebracht op de achtergrond. 

creatieve groet van 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen:

  1. Heerlijk om naar te kijken miranda! Afbeelding is prachtig gekleurd. Ipv de gesso onder de dylusion maar erop met de leuke masks van doobadoo ga ik uitproberen
    Gr miranda
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super origineel kaartje.
    Lekker stoer, en door het roze ook wel een tikkie zoet.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen