Pagina's

dinsdag 12 mei 2015

Strand en Zee

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie het MDF Stuurwiel zien van DDBD. Ik heb er een mixed media van gemaakt. Ik ga proberen stap voor stap uit te leggen hoe je dit zelf kunt doen.


































Je begint met het verven van je MDF. Ik heb gekozen voor een home deco verf in de kleur Ice Blue. Daarna kan je met masks en structuurpasta reliƫf aanbrengen. Ik heb drie verschillende masks gebruikt. Je laat dit drogen of helpt een handje met de heatgun.


Dan plak je de onderplaat vast op het stuurwiel. en kan je je decoraties erop leggen. Op deze foto zie je wat ik er allemaal op heb gelegd.



Als je dan tevreden bent met het geheel, kan je alles gaan vastplakken. Gebruik voor de moeilijke dingen gewoon je lijmpistool.  Als alles vastgeplakt is, bedek je het geheel met een laag gesso. 


Sommige delen moet je voorzien van een tweede laag. Als het geheel droog is, kun je er kleur inbrengen. Ik heb dat gedaan met verschillende kleuren.



n als afwerking kan je dan accenten aanbrengen met Inka Gold. Ik heb daar twee verschillende kleuren voor gebruikt, Gold en Platin.

 

Het greyboard art heb ik ook eerst geverfd met de deco verf en daarna ook bewerkt met Inka Gold.


Als laatste kan je er dan nog een touwtje omknopen als je dat leuk vindt.


Tot de volgende keer,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)   

   
 

2 opmerkingen:

  1. Schitterend gedaan en wat leuk om eens te zien hoe het gemaakt wordt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw, wauwie!!!
    Wat heb je dit prachtig gemaakt. Het parelmoer effect is waanzinnig mooi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen