Pagina's

dinsdag 26 mei 2015

A Bouquet of Love for You

Hallo allemaal,
Deze keer heb ik een Tag voor Moederdag gemaakt. Als basis heb ik de Dutch Shape Art Tag gebruikt want die kan daar perfect voor.

Ik wilde graag het papier op de kan met lavendel aanpassen. Wat mooi dat Craft Emotions met de Romantic Provence lijn kwam. Ik heb dus verschillende soorten papier gebruikt. Uit de paperstack, maar ook bijpassend Papicolor.


De stempel is ook van de Romantic Provence lijn. Deze heb ik ingekleurd met l'Aquarelle Sennelier en gestanst op een Spellbinder. Het schitterende open hart en vlinder  mochten dan ook niet ontbreken.  Hóóg geschiktheidsgehalte voor Moederdag. De tekst op het kleine hartje (Sizzix Jewel Heart)  is van Stampinback, Cute Card Quotes.


De vlinder heb ik 1x gestanst en daarna de stans zelf nog een keer getekend en uitgeknipt.Daarna wat parels erop geplakt. Hetzelfde ook gedaan met de Magnolia Doohickey tekst Love.Deze nog een keer extra gemat op kraft en er nog een embellishment aan gehangen. De witte stippen heb ik met een Sharpie Pen gemaakt, deze heeft een extra fijne punt.

470.713.125 Shape Art Frames Label

Ik hoop dat jullie 'm leuk vinden.
Tot de volgende keer!
xxx Irm

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking:

  1. Schitterend in één woord. Wat moet je hier nog over zeggen want dit is echt fantastisch gedaan. Wat een sfeertje kun je zo op een tag brengen. Bijzonder mooi gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen