Pagina's

zaterdag 23 mei 2015

You & Me!

 Ik ben eens aan de slag gegaan met de camera van Dutch Doobadoo. Natuurlijk met het schitterende papier van Noor! Design- Botanical. Deze foto van de trouwdag van onze dochter  had ik nog liggen om iets speciaals mee te doen en ik vond dat hij perfect bij dit papier paste en deze camera  dus de basis was gelegd.


Ik heb de camer uit kraft papier gesneden en daarop het design papier geplakt. Ook de losse onderdelen heb ik in kraft gedaan om een rustig geheel te houden. De filmstrip doet het natuurlijk perfect hierbij en links heb ik hem opgeplakt met de losse filmstrip van Tim Holtz eromheen gewikkeld. Ik heb ze met nietjes vast gezet.

470.713.520 Card Art Camera 2delig

Een grote bloem onderaan met de Noor blaadjes. De andere filmstrip heb ik een een stukje opgerold en 3 vakjes met wit papier gevuld en daar de trouwdatum op geschreven. Bij de bloemen toef zie je nog een losse gestempelde filmstrip . Dit heb ik met witte stazon opaque op mica gestempeld laten drogen en toen uitgeknipt. Het woordje love erachter geplakt. Nog wat vlinders en plakparels om het af te maken.


Ik vond het wat kaal om er alleen een kaartje in te schuiven zoals bij de camera mal is toegevoegd dus heb 3 soort en met tags gemaakt. De linker is gemaakt van de viewmaster stans. En groene cirkel erop geplakt met een tag en daar een restje filmstrip en swirl achter geschoven. Een tekst op erop gestempel en een lintje doorgestrikt.

472.948.007 Laser Paper Art A5 wit Butterflies

De middelste is een kraft label van Joy. Ideaal kant en klaar, ff inkten en versieren maar. Aan de zijkant de ster rand geplakt en  tussen mij PL kaartjes vond ik dit kaartje wel erg geschikt. Weer een tag erbij gedaan met passende stempel. Als 3de tag heb ik het kaartje van de camera uitgenseden en beplakt met diverse restjes papier en de hartmal van Noor erop bij geplakt. 

Tot de volgende keer,
Groetjes,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten