Pagina's

donderdag 7 mei 2015

Say Hello to Summer

Wat is de nieuwe "Say Hello to the Summer" weer ontzettend gaaf hé? Ik ben alvast met een paar artikelen uit deze serie aan de slag gegaan en heb er dit tafereeltje van gemaakt.


 De basis is een boomstronk die ik bij de Action heb gehaald. Daarop heb ik een laagje met kleine kiezelsteentjes geplakt. Ik heb eerst de stronk ingesmeerd met Dutch Doobadoo lijm en daar een basislaag steentjes op gedaan. 


Daarna her en der wat 3D kit en daarin de grotere steentjes geduwd. Zo krijg je iets meer hoogteverschil op je boomstronk. (Is ook makkelijker om de dingen straks rechtop staand te houden)



Het stempelafdrukje is van The Hobby House - Summer Splash. Deze heb ik voor de Card Art mal Ice Cream van Dutch Doobadoo geplakt. Voor de ijsco heb ik designpapier uit het paperpad Party van Noor! Design gebruikt.


De Palmbomen zijn stansmallen van Joy! Crafts. Deze heb ik uit het Fabric paper gestansd en lichtjes opgeschuurd. Ook de mooie zonnebril mag niet ontbreken op deze creatie toch?



Aan de andere kant heb ik het Greyboard Art "Hello Sunshine" van Dutch Doobadoo gebruikt. Dit heb ik bruin gemaakt met Distress Inkt Gathered Twigs. Daarachter zie je nog de Parasol van Joy! Crafts.


De fles zonnebrand heb ik schuin vastgeplakt. Vooraan zie je nog de mooie slippers liggen. Deze 2 stansjes zij ook uit de serie "Summer Lovin". De emmer en het schepje zijn Paper Arts van Dutch Doobadoo, deze heb ik op kleur gebracht met Distress Inkt Dusty Concord en Gathered Twigs.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten