Pagina's

donderdag 14 mei 2015

Lost at Sea

Hoi allemaal ,

Wat is de Nautical serie van Dutch Doobadoo april toch geweldig. Ik woon zelf aan de kust, zee thema's vind ik helemaal te gek.  Deze label heb ik eerst op stevig wit cardstock over getrokken en uitgeknipt daarna uit design papier  ( prima marketing) dezelfde maat uit getekend maar de randen met een embosser oud gemaakt.


Een kleinere label in andere kleur op de grotere geplakt.  Een groter vierkant stuk en een smaller stuk op elkaar geplakt, en een plastic kantje die net uitsteekt van onderen.


Een blauw taartkleedje heb ik iets over mijn label geplakt. Het afdrukje is van de Papernest dolls, zij komt uit de sterrenbeelden serie en beeld kreeft uit. Ik heb haar met distress inkt gekleurd en de spikkeltjes op haar vinstaart en in de haren is gemaakt met een molowtow marker wit.


Verder heb ik de stempel set van Noor design gebruikt Under the Sea. Er zitten hele gave stempels in deze set net zoals de tekst en de zeesterren die ik over mijn afdrukje en design papier heb gestempeld.



Wat takken stansen gebruikt van Tin Holtz en een meeuw van Marianne design.
Pareltjes en glimsteentje en onder bij mijn bloemen een klein schelpje met een pareltje erin

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten