Pagina's

maandag 11 mei 2015

Happy

Hallo allemaal,

Tjonge zeg, wat een lekker weertje is het nu buiten. Da's toch echt genieten! Dan voel je je toch helemaal happy. En als ik aan het woord happy denk, dan denk ik ook vaak aan een verjaardagskaart.

Voor de basis van deze verjaardagskaart heb ik de Shape Art mal Ornate gebruikt. Wat een gaaf model is dit toch ook weer. Ik maak haast geen vierkante kaarten meer door die prachtige Shape Art mallen.


Ik heb van de mal de grootste 3 maten gebruikt. Wil je weten hoe je deze mallen moet gebruiken? Kijk dan eens even op YouTube. Janet legt in een filmpje heel duidelijk uit hoe je ze kunt gebruiken. Op ons blog vind je een link naar de YouTube filmpjes.


Voordat ik de 3 lagen op elkaar plak, plak ik eerst nog de randmal achter de zwarte cardstock. En natuurlijk gebruik ik de alleslijm van Dutch Doobadoo hiervoor. Hij is echt super en ik wil geen andere lijm meer. 


En bij een feestje horen natuurlijk ook ballonnen. Ik heb hiervoor de Cardboard ballonnen gebruikt. Van de achterste ballon heb ik het witte papiertje eraf gehaald.


En dan komt het ribbelkarton tevoorschijn. Leuk hè. De randjes heb ik iets bruin gemaakt met distress inkt. Verder heb ik nog diverse artikelen van Noor! Design gebruikt. 


Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren. En heb je een vraag, stel hem gerust hoor!

Ik ga gauw verder met de nieuwe spulletjes die deze maand zijn uitgekomen. Ze zijn weer zo ontzettend gaaf! Wil je ook graag weten welke artikelen er elke maand uitkomen? Wordt dan lid van onze facebook groep en je hoort alle nieuwtjes daar als eerste. En natuurlijk kun je daar ook de creaties terugzien die zijn gemaakt met de Dutch Doobadoo artikelen. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot gauw weer!

Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten