Pagina's

donderdag 28 mei 2015

Zon & Zee

Hallo allemaal,

Dat je de Dutch Doobadoo artikelen ook heel goed kunt gebruiken voor scrappen, wist je denk ik al. Raffaela heeft jullie al diverse prachtige scrapvoorbeelden laten zien. En tja, het leek mij ook leuk om dit eens te gaan uitproberen.

Ik heb niet gescrapt op een MDF artikel maar op een scrapvel van 30,5 x 30,5 cm. En wat is dit toch leuk om te doen zeg! Dit is mijn eerste scrapcreatie, maar zeker niet de laatste hihi. We zijn 2 jaar geleden een dag naar Terschelling geweest en heb hier de foto's voor gebruikt.


Ik heb 2 vellen designpapier op elkaar geplakt. De bovenste heb ik een klein randje afgesneden en bruin gemaakt en bewerkt met de distresser.

470.715.037 Mask Art Golven    470.715.040 Mask Art Bloemen White Flower

Voordat ik begon met het versieren, heb ik eerst 2 Dutch Doobadoo masks gebruikt.


Deze mask Wavy Stripes heb ik rechtsboven gebruikt.


En rechtsonder de mask Flowers.


Hoe gaaf is de Card Art Polaroid Set om deze te gebruiken bij de kleine fotootjes. Super toch? Deze maand is de mooie Paper Art Holiday uitgekomen. En de strandbal komt uit dit vel, Ik heb 'm iets blauw gemaakt. 


En natuurlijk mag op dit scrapvel de Brandaris niet ontbreken. En ook deze past precies in de Card Art Polaroid. 


En hoe leuk is het om een borduursel te gebruiken op je scrapcreatie. Ik ben een paar jaar geleden begonnen met borduren op kaarten. En ik blijf het leuk vinden om zo nu en dan een borduurseltje te gebruiken op een creatie. 


Kennen jullie de Dutch Greyboard Art? We hebben hier 2 vellen van bij Dutch Doobadoo. Deze komt uit de serie Maritime. Ze zijn ook super te gebruiken bij het scrappen. Ze zijn lichtgrijs en daardoor makkelijk te voorzien van een ander kleurtje. Ik heb ze nu bruin gemaakt met distress inkt. Maar je kunt ook bijv. copics, potloden, Pan Pastel of bijv. versamark en embossingpoeder gebruiken.

492.002.002 Greyboard A6 Maritime

En natuurlijk plak ik alles vast met de alleslijm van Dutch Doobadoo. Echt een superfijne lijm! Gebruiken jullie hem ook? Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dit was mijn eerste scrapcreatie, maar zeker niet de laatste. Ik vond dit echt ontzettend leuk om te doen. 


Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!
Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: