Pagina's

zaterdag 30 mei 2015

Vakantie Groetjes


Hallo allemaal,
Wat een heerlijk weer is het vandaag, dan krijg je toch vakantie kriebels? Ik heb de doos met teenslippers al weer  opgezocht want daar word het weer voor vandaag!

Bij dit weertje was het ook erg leuk de mdf teenslippers van Dutch doobadoo te pimpen.


Ik heb ze eerst beplakt met het mooie paperpad van Noor design botanical.  De bandjes van de slippers heb ik met een zwarte molowtow marker stik steekjes gegeven. Zo lijken ze net echt! 

460.440.160 Dutch Doobadoo MDF Pair of FlipFlops

Met een toef bloemen erop zien ze eruit als echte slippers. De tekst is chipboard van Doobadoo wat ik geverft heb  met de zwarte gesso. Dit dekt als een tierelier, dus na 1 keer verven is het klaar.


Mijn afdrukje is gekleurd met Sennelier en ik heb haar uitgeknipt. In het papierpad zitten prachtige labels en postkaartjes die ik onder het afdrukje heb geplakt.

492.002.002 Greyboard A6 Maritime
Ik vond de slippers echt leuk om te maken en hoop op het internet veel slippers tegen te komen voor een zomers gevoel!

Liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten