Pagina's

vrijdag 8 mei 2015

You keep me anchored.

Toen ik dit mooie stuurwiel van Dutch Doobadoo kreeg, wist ik meteen dat ik deze foto van mijn hussie erin wilde doen.  Een hele speciale foto voor mij waar ik steeds geen raad mee wist wat ermee te doen.


Ik heb hem bekleed met het Seahore papier blokje. Het past niet helemaal maar doordat je toch gaan oppimpen zie je niks terug van het naadje. Her en der op de punten van het wiel heb ik afwisselend met de sending messages gestempeld en met structuur pasta de  stipjes erop gesmeerd.

 

Het visnet heb ik een beetje gedrapeerd om de linkerkant heen en daarop schelpjes en het flesje  vast geplakt. Het ankertje van Noor mag natuurlijk niet ontbreken  en de zeemeeuw heeft bovenin een plekje gekregen. Heb nog wat wit glasvezel erbij gepropt en uit dik touw de 8 knoop gemaakt en deze langs de foto geplakt.

 

Onderin heb ik een hekje(DDBD) geplakt met het jaartal erop.


Als laatste heb ik nog een lintje beïnkt met de tekst van Seashore en deze eromheen geknoopt.
Ik ben erg blij zoals het geworden is en dit krijgt een mooie plekje in mijn hobbykamer!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten