Pagina's

woensdag 27 mei 2015

Little Pirate

Hoi allemaal.

Scrappen met foto's doe ik niet zoveel. Nadat ik het stuurwiel zag dacht mmm ik heb nog wat piraten foto's van mijn zoon Aaron. Diep moeten graven in de usb stick maar gevonden.

Eerst heb ik het stuurwiel helemaal bewerkt met de zwarte gesso van Dutch Doobadoo, dekt super geweldig en is zo droog.


Daarna met de structuurpasta op de handvaten de bubbels gemaakt uit de Mask Art Golven.
Ik heb daarna de heattool erop gezet en de bubbels kwamen omhoog vond dit zo geinig effect hebben.

460.440.140 MDF Art  Stuurwiel

Vervolgens heb ik met wat goud en zilver verf over de bubbels geverfd en wat vegen over het stuurwiel gemaakt


De foto geplakt en het stuurwiel er voorzichtig boven op vast geplakt. Ik heb jute en touw gebruikt, schelpen ,sier stenen, parels. Alleen ik kreeg meteen een reactie toen Aaron zijn lijst zag, hij zij "mama dat zijn mijn chocolade munten" dat had die heel goed gezien, maar ja die lagen er zowat weer een half jaar in de la te zwerven ,dus de verpakking kon er mooi op .


En bij een echte piraat hoort natuurlijk een doodskop deze uit Laser Paper Art A5 black Halloween geknipt en bewerkt met licht witte gesso van Dutch Doobadoo.


Dat was het voor vandaag, tot de volgende keer weer!

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten