Pagina's

maandag 4 mei 2015

Happy BDAY

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een nieuwe Shape Art, genaamd Frame Ornament.


Deze heb ik omgetrokken op wit cardstock en daarna DP van FabScrap. Daarop heb ik een rand geponst met roze cardstock, en daar een lintje over gedaan, Dat is echter niet eens meer zo goed te zien.


Het afdrukje is van Wee en het schattige meisje heet Polly. Ik heb haar ingekleurd met distress inkt, L'aquarelle en Twinkling H2o. Daarna heb ik het afdrukje gestanst met een ovaal van Spelbinder en deze gemat op een maatje groter van roze cardstock. Dit geheel met foam op een frame van Marianne Design en op de kaart geplakt.


Het envelopje is gemaakt met ook een malletje van DDBD. Deze heb ik omgetrokken op DP van  Magnolia. Het kaartje erin is wit cardstock, waarop ik de tekst heb gestempeld. Dit is een stempel van Noor! Design.

472.309.010 Cardboard Art A5 Balloons  472.309.003 Cardboard Art A5 Hearts

De hartjes en de ballons zijn van cardboard en die heb ik ingekleurd met Twinkling H2o.
De ballonnen heb ik samengebonden met wit raffia en daarop een gestanste strik van DP.


Hie zijn de ballonnen goed te zien.


Hier nog een foto van de bloemenrand die ik langs het afdrukje heb geplakt.

470.713.122 Shape Art Frames ornament

Tot de volgende keer,


Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:

2 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SuperGeweldigFantastisch!!!
    Kei leuk kaartje. Onwijs leuke details.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen