Pagina's

vrijdag 16 september 2022

Zomer

 



Hallo allemaal,

Hebben jullie de nieuwe leuke Crafty Kit van Dutch Doobadoo al gezien. 


Zo vrolijk dan heb je toch nog steeds zin in de zomer al is je vakantie misschien al lang voorbij. Ik maakte dit vrolijke zomerkaartje met deze Crafty Kit.


Dutch Doobadoo Crafty Kit Potje Zomer
4473 005 029



Ik heb de basismal eerst over getrokken op wit cardstock. Daarna ben ik aan de slag gegaan met het groene designpapier, dit heb ik nogmaals gemat op bruin cardstock. Hierna heb ik de tekst zomer gemaakt met 2 verschillende soorten designpapier. 


Hierna heb ik de kaart gepimpt met de plaatjes uit het uitdrukvel. De Gnome heb ik uit het designpapier geknipt en ook verwerkt op de kaart. Ik ga snel weer verder want er liggen nog wat kaartjes op mijn bureau te wachten die afgemaakt moeten worden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking: