Pagina's

donderdag 29 september 2022

Hoera

 



Hallo allemaal,

Ik mag dit jaar weer een kleutergroep draaien en dit jaar heb ik er een kikkergroep van gemaakt. Alle nieuwe leerlingen krijgen dit jaar een kaartje om ze welkom te heten op school. 


Het bovenstaande kaartje heb ik gemaakt voor de leerlingen die direct na de zomervakantie gaan starten op school. Ik maakte dit kaartje met de cijfermal van Dutch Doobadoo. 


Dutch Doobadoo Stencil Art numbers 2
470 715 805

 
Ik heb deze 4 overgetrokken op wit stempelpapier en het cijfer daarna bewerkt met een stempel met de tekst Hiep Hiep Hoera. Met een zwarte fine-liner heb ik er nog een extra zwart lijntje op gezet. Verder heb met de mal van harte van Marianne Design het rondje gemaakt. Het kikkertje is een stempel en stansset van Marianne Design. De grote tekst Hoera heb ik gemaakt met een stans van Carlijn Design.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes,

1 opmerking: